Czy Państwo kiedyś zamawiali od nas Diagnostykę, projekt „System sprzedaży „pod klucz”?
W takim razie ten pakiet jest dla Państwa.
Co to jest?
Wsparcie po sprzedaży. Państwo już się do nas zwrócili i wspólnie określiliśmy ścieżkę rozwoju Państwa sprzedaży i biznesu w całości.
Jest to Państwa stabilny miesięczny Abonament, który pozwala - z pomocą naszych specjalistów -codziennie kontrolować Państwa sprzedaże i marketing.
Po co?
Podpisując ”Protokoły odbioru pracy” z TOPSALES i zaczynając samodzielną realizację wszystkiego co zaplanowano, zrozumieli Państwo, że być może, brakuje Państwu zasobów – czasu, wiedzy, doświadczenia. Cokolwiek by Państwo nie robili – wszystko jedno - nie udaje się osiągnąć dobrego rezultatu. Kupując Abonament, będą Państwo mieli kuratora dla swojego biznesu.
Co to da Państwa biznesowi?
Kontrolę sprzedaży i pozytywną dynamikę w marketingu i sprzedaży. Nie będziemy tego robić za Państwa, ale zawsze będziemy dostępni dla konsultacji, a regularna analiza Państwa sprawozdawczości i kanałów promocji nie pozwoli na popełnianie możliwych błędów.
Ważne! Ta forma pracy ma sens i przynosi znaczne skutki dla Państwa biznesu pod warunkiem okresu pracy od 6-ciu miesięcy.
Co zawiera?
- Opracowanie, ustawienie i korekta całej sprawozdawczości handlowej.
Po zawarciu umowy przeanalizujemy całą istniejącą sprawozdawczość handlową i opracujemy indywidualnie dla Państwa biznesu system raportów. Będzie on zawierał wszystkie niezbędne wskaźniki handlowe i marketingowe. Pomożemy uruchomić i ustawić raporty w biznesie. Nauczymy pracować z nimi odpowiedzialny personel i określimy, że raz na miesiąc po analizie przeszłego okresu wprowadzamy, w przypadku potrzeby, korekty.
- Analiza raportów i pisanie rekomendacji i wyników dla zwiększenia Państwa sprzedaży.
W procesie naszej pracy będą mieli Państwo Kuratora. Będzie śledził Państwa sprawozdawczość i co tydzień przedstawiał pisemne rekomendacje dla zwiększenia sprzedaży i promocji towaru/usługi. To pozwoli wykonywać założone plany sprzedaży. (Ogółem: miesięcznie otrzymują Państwo 4 raporty informacyjne z określeniem rekomendacji)
- Osobiste spotkanie Zamawiającego z Kuratorem.
Przygotujemy dla Państwa nie tylko procesy zdalne, ale także konieczne będą spotkania osobiste Zamawiającego z Kuratorem projektu, w biurze Zamawiającego – 1 raz w tygodniu/ 2 godziny (lub rozmowa na skypie, jeżeli w innym mieście). Podczas spotkania omawiane są plany, podsumowuje się pracę. Kurator sporządza zewnętrzną analizę pracy działu sprzedaży.
- Szkolenie.
Raz na miesiąc organizujemy audyt Państwa biznesu wg zasad MARKETING-MIX. Organizujemy go samodzielnie i pozostawiamy sobie wybór instrumentów („Tajemniczy klient”, PSM, badania ankietowe, zbiór informacji z dostępnych źródeł oraz audyt ekspertów, ocena satysfakcji). Zamawiający otrzymuje także gotowy, rozwinięty raport o wynikach diagnostyki, z którego widać, jak pracuje personel, co się udaje, a co nie, w systemie sprzedaży i marketingu.
Jeżeli są Państwo gotowi, zacznijmy już od jutra.
Wsparcie posprzedażowe

- Po określeniu celów
- Niedrogo
- Osobisty doradca
- Zmniejszenie ryzyka do 70%
- Analityka biznesu
- Uruchomienie i ustawienie procesów biznesowych
- Od 6-ciu miesięcy
- Ciągły proces szkolenia zespołu
- Kontrola nad sytuacją